محصولی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و یک عمر از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده، راهی است که ف فا برای کسب درآمد در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد.
یک نکته کلیدی در افزایش فروش:
اگر می خواهید محصولتان به مرور زمان نیز فروش تساعدی را به خود اختصاص دهد:
– راهنمای کامل و دقیقی را برای آن آماده کنید.
– از خریداران به خوبی پشتیبانی کنید.
– و در سریع ترین زمان ممکن اگر لازم باشد فایل های بروزرسانی شده را در اختیار ایشان قرار دهید.

 

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب فـُ فا برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:

فروشنده متعهد می گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در ف فا بپذیرد و امضای این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، ف فا می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.

1.  در ف فا محصولاتی تایید می شوند که یا خود فروشنده سازنده محصول باشد یا اگر محصول از غیر است مجوز لازم را کسب نموده یا بلامانع بودن اشتراک گذاری از مولف و سازنده محصول برای مدیران ف فا محرز شده باشد.

2.  در صورتی که فروشنده‌ فقط محصولات خود را در ف فا عرضه کند به ازای هر فروش محصول ۸۰٪ مبلغ فروش به وی تعلق می‌گیرد و ۲۰٪ باقیمانده به عنوان سهم مشارکت به ف فا تعلق می‌گیرد. در صورتی که فروشنده علاوه بر سایت ف فا یا سایت شخصی خود، محصول یا محصولاتی را در سایر مارکت ها یا سایت ها نیز عرضه کند، حتی اگر آن محصول در ف فا توسط ایشان عرضه نشده باشد، ۳۰% از سهم مشارکت فروش کلیه محصولات وی کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود.

  • تبصره: در صورتی که فروشنده، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران ف فا مشخص شود، ف فا حق دارد کلیه پرداخت های صورت گرفته به فروشنده را اصلاح کند و مابه التفاوت مبالغ واریزی بر مبنای سهم مشارکت ۸۰% را از موجودی باقیمانده فروشنده کسر یا در صورت نداشتن موجودی کافی در حساب کاربری فروشنده، نسبت به دریافت مابه التفاوت به صورت نقدی و یا اعتباری اقدام کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از فروشنده خاطی سلب می شود.

3.  حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان ۵۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است.

  • تبصره: تنها موجودی حاصل از فروش محصول قابل برداشت است، و فروشندگان نمی توانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست و فروشندگان عزیز می توانند با اعتبار غیرنقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
  • تبصره: در صورتی که فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با ف فا خاتمه دهد می باید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با فروشنده، تابع قوانین مربوطه خواهد بود.

4.  تسویه حساب با فروشندگان هفته ای ۱ مرتبه در روز سه شنبه انجام می شود.

  • تبصره: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روز تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام پرداخت ها (اعم از وجود مشکلات در واحد مالی یا مشکلات در سایت و ….) ف فا این حق را دارد تا درخواست های برداشت تایید شده را با یک مرحله تاخیر اجرا نماید)
  • تبصره: واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان صرفا به شماره شبای ثبت شده توسط فروشنده انجام می گیرد و فروشندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضا کننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار ف فا قرار داده و هویت ایشان در ف فا به ثبت رسیده باشد.
  • تبصره: چنانچه در هر زمان ف فا نتواند از روی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.

5.  مبلغ درخواستی فروشنده در تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد و مطابق شرایط وضع شده فروشنده می تواند مبالغ بالای ۱۵۰٫۰۰۰ تومان را به صورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان ثبت کند.

  • تبصره: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.

6.  فروشنده با پذیرش این توافق نامه به ف فا این اجازه را می دهد مطابق سیاست های بازاریابی، افزایش اعتماد خریداران و در نهایت افزایش فروش محصولات، محصولات فروشندگان را با تخفیف تا سقف ۲۵٪ در جشنواره‌ها و طرح‌های تخفیفی خود عرضه نماید.

  • تبصره: تخفیف ها به صورت کد تخفیف و یا سایر روش‌های تخفیفی روی قیمت اصلی محصول اعمال می گردد و محاسبه سهم ف فا و سهم فروشنده بر مبنای قیمت محصول پس از کسر مبلغ تخفیف انجام خواهد شد.
  • تبصره: ف فا حداکثر ۲۵% برای ۱۰ خرید اول هر محصول برای بازاریابی آن تخفیف در نظر میگیرد، که بسته به کم و کیف محصول، فروشنده میتواند آنرا بیشتر کند.

7.  مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در ف فا را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان ف فا به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد.

  • تبصره: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تایید محصولات افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در تیکت برای ف فا ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان ف فا انجام شود.

8.  سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید.

  • تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند ف فا حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
  • تبصره: هنگامی که خریدار، محصولی را خریداری می‌کند حق دارد کپی رایت به نمایش درآمده در صفحاتی که برای عموم کاربران قابل مشاهده هستند را حذف کرده یا تغییر دهد. در صورتی که محصولی کاملا بومی بوده و نویسنده یا سازنده اصرار بر حفظ کپی رایت محصول خود دارد می باید صراحتا و به طور کاملا شفاف و برجسته این مورد را در توضیحات محصول خود درج کند و در صورتی که حذف کپی رایت شامل هزینه می شود نیز باید هزینه را به طور کاملا شفاف و برجسته مشخص کرده باشد. در صورت عدم انجام هریک از این موارد ف فا می تواند به درخواست خریدار، خرید را مرجوع کرده و مطابق قوانین، مبلغ سفارش را از حساب فروشنده کسر و به حساب خریدار بازگردانده و افزون بر آن سهم مشارکت خود را نیز از حساب فروشنده کسر نماید.

9.  قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش، مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره ) و ارائه مطلوب پشتیبانی به خریداران و بروزرسانی سریع و مطلوب محصولات است.

10.  در صورتیکه محصول ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد و یا محصول از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و در صورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد و فروشنده موظف است سهم مشارکت ف فا را نیز نقدا پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت می گردد.

  • تبصره: مسئولیت کپی کردن از روی سایر محصولات اشخاص حقیقی یا حقوقی و فروش غیر مجاز محصولات، پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده فروشنده محصول است و ف فا هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
  • تبصره: در صورتی که فروشنده ای نسبت به کپی محصول خود توسط فروشنده دیگر شکایتی داشته باشد می باید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید و ف فا تنها در صورتی می تواند کپی شدن محصول را تایید کند که به طور واضح و کامل نشان-نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح اصلی در محصول کپی شده نیز وجود داشته باشد. در غیر اینصورت ف فا نمی تواند با مشاهده طرح های مشابه یا زمان انتشار هر یک از محصولات در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت ف فا صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.

11.  ایجاد پیش نمایش یا توضیحات کامل درمورد موضوعات مختلف محصول، هم فروش را افزایش می دهد و هم حس اعتماد کاربران به شما و محصول را افزایش می دهد، این مورد برای تمامی فایل ها الزامی می باشد و فروشنده می باید آنرا به صورت اختصاصی ایجاد کرده باشد نه آنکه از کپی سایر فروشندگان و سایر سایت ها استفاده کند.

  • تبصره: کلیه تصاویر و محتوای مورد استفاده در توضیحات می باید باتوجه به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده باشد و در صورت عدم رعایت این موارد، مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی برعهده فروشنده محصول است. همچنین در صورت مشاهده مغایرت محتوا با قوانین جمهوری اسلامی ایران، توضیحات حذف و فروش محصول تا رفع مشکل متوقف می گردد.

12.  در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکت ها، در حد لزوم بروزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون توضیحات آن یا فایل آپلودی و ….) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.

  • تبصره: سیستم جامع پشتیبانی توسط ف فا در fofa.ir راه اندازی شده است و پیش از اجرای درخواست های واریز وجه فروشندگان، تیکت های ایشان و کیفیت پاسخ دهی به خریداران مورد ارزیابی قرار می گیرد، چنانچه فروشنده ای تیکت های باز داشته باشد یا تیکت های پاسخ داده شده و بسته شده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجه های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
  • پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت ف فا الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در ف فا را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از ف فا نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از ف فا جهت دریافت خدمات پشتیبانی و برزورسانی نیز ممنوع است.

13.  هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول و تیکت پشتیبانی موجب حذف آن محصول از ف فا شده و در صورت تکرار چنین مواردی فروشنده جریمه نقدی خواهد شد.

14.  تمامی فایل ها و امکانات لازم برای محصول باید در پکیج خریداری شده موجود باشد، و اگر فروشنده‌ برای دریافت فایل ها، کاربران را به صفحه ای دیگر (و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و…) هدایت کند تخلف محسوب میشود.

قوانین و شرایط مرتبط با خاتمه همکاری فروشنده با فـُ فا

15.  فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با ف فا را بگیرند یا قصد عدم ارائه هر یک از محصولات در ف فا را داشته باشند، می باید حداقل به مدت ۶ ماه از آخرین فروش هر یک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی از طریق سیستم تیکت پشتیبانی ف فا اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین ف فا (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت تیکت خریدار) از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شایستگی و مطابق با قوانین ف فا نباشد، حق شکایت از فروشنده برای ف فا محفوظ است و ف فا می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کند.

  • تبصره: از اعلام درخواست قطع همکاری توسط فروشنده، کل موجودی حساب فروشنده برای مدت حداقل ۶ ماه مسدود می شود و پس از آن در صورتی که فروشنده قوانین مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کرده باشد کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری به حساب ایشان واریز می گردد. در صورتی‌که فروشنده در ارائه هریک از خدمات به خریداران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، ف فا حق دارد موجودی حساب فروشنده را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به ف فا و خریداران، از فروشنده غرامت دریافت کند.
  • تبصره: انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیر حرفه ای توسط فروشندگان پس از قطع همکاری با ف فا جرم تلقی شده و هرگونه فعالیتی که به نوعی موجب سلب اعتماد کاربران از ف فا شود یا ایجاد هرگونه شایعه پراکنی و … جرم تلقی شده و ف فا می تواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از فروشنده و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.

16.  ف فا هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی فروشندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و ف فا خواهد بود.

17.  با ارسال درخواست تبدیل عضویت به فروشنده، فروشندگان مواد توافقنامه و ضوابط ف فا را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد.

18.  ف فا در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

19.  خدمات ف فا به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با ف فا و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای ف فا که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و ف فا هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. ف فا تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی نخواهد بود.

20.  سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در ف فا بوده و ف فا هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

  • در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، ف فا نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات محصولات یا فروشندگان در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، باتوجه به بروز مشکل خارج از اختیارات ف فا ، فروشنده حق اعتراض ندارد و ف فا به نمایندگی از فروشندگان نهایت تلاش خود را برای بازپس‌گیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به فروشندگان را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابل ذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدود سازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.

21.  تغییرات توافقنامه: توافقنامه فروش محصول در ف فا تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه ف فا و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، ف فا حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت ف فا در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ف فا مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت ف فا کنترل نماید.

22.  فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت ف فا، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای ف فا ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.

  • نگارش
    یکشنبه – ۸ مهر ۱۳۹۷
  • برگرفته از
    ژاکت.کام (تأیید عملکرد این تیم خوب)